Strony

Google Website Translator Gadget

sobota, 27 października 2012

Owocowy twarożek

   Ponad tydzień temu kupiłam mango. Leżało, leżało, aż dzisiaj postanowiłam coś z nim zrobić. Jest tak zimowo za oknem, że na przekór pogodzie zrobiłam przekąskę o kolorach i smakach lata.

  • 1 dojrzałe mango,
  • 1 kiwi,
  • pestki z 1 owocu granatu,
  • 1 banan,
  • 1 opakowanie twarożku typu wiejskiego (granulki),
  • prażone pestki słonecznika.
   Mango pokroiłam w kostkę. Ponieważ było bardzo dojrzałe, to przy okazji wykorzystałam sok, z którego zrobił się samoistny dressing:-) 
   Kiwi pokroiłam w cienkie ćwierć plasterki, banana na półplasterki. 
   Wrzuciłam wszystko do miski, dodałam pestki granatu i twarożek. 
   Zapomniałam posypać prażonymi pestkami słonecznika, ale następnym razem z pewnością to zrobię;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz