Strony

Google Website Translator Gadget

środa, 30 maja 2012

Placuszki twarogowe

   Kolejne szybkie i smakowite danie dla plackolubów i słodkożerców. 
   Zaczęłam od ubicia białek, do których dodałam odrobinę soli. Osobno wymieszałam żółtka z cukrem waniliowym. Do żółtek dodałam twaróg i mąkę. Wymieszałam szybko, nie przejmując się grudkami sera, bo masa wcale nie musi być gładka. Na koniec dodałam ubite białko i oczywiście wymieszałam:-)
   Na rozgrzaną oliwę nakładałam łyżką kleksy, które lekko rozlane stworzyły całkiem zgrabne placuszki. Smażyłam je na złoto przez około 1 minutę z każdej strony. Po zdjęciu z patelni przez chwilę leżały na papierowym ręczniku, żeby ewentualny nadmiar tłuszczu wsiąkł w papier. 
   Wyszły puszyste w środku i chrupiące z wierzchu.
   Posypane obficie cukrem pudrem i cynamonem smakują zarówno ciepłe, jak i zimne. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz