Strony

Google Website Translator Gadget

środa, 30 maja 2012

Kolorowa sałatka z tuńczyka

  Zostało mi ze śniadania jedno jajko ugotowane na twardo. Uznałam, że warto wykorzystać je na lunch w zestawie z tuńczykiem. Ale żeby nie było tak nudno, to oczywiście zestaw się powiększył o różne różności:

   I jak zwykle w sytuacji sałatek z udziałem sałaty zaczęłam od zrobienia "bazy" z zieleniny - roszponki, cykorii, kiełków i bazylii. Na to ułożyłam jajko pokrojone w ósemki, rozrzuciłam tuńczyka, pomidorki przekrojone na pół, rzodkiewki i papryki pokrojone w słupki. Całość posypałam cebulą cienko pokrojoną w talarki i siekanym szczypiorkiem. Na koniec trochę świeżo mielonego pieprzu, soli i oliwy na wierzch i gotowe:-) 
   Do tego chrupiąca bagietka i wielokolorowa uczta, że ho ho;-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz